fredag 22 mars 2013

Nu kan Puerto Ricaner också köpa Reality - alla spels värsting

På förekommen anledning, en angelägen spelare har hört av sig från vårt sydliga grannland Tyskland, har jag nu ändrat Pay Pal-rutinen så att spelare från hela världen kan köpa sitt eget Reality - alla spels värsting.

Egentligen är jag inte så förvånad. Ett spel som i rikstäckande morgontidningar kallas Knarkspelet, helsjukt och Monopol för brottslingar drar gärna till sig intresse. Vad är det fråga om?!? På 90-talet sålde jag mycket riktigt ett ganska stort antal spel till Norge, efter att en norsk anarkisttidning skrev en positiv recension av spelet. Om jag hittar artikeln bland mina gömmor ska jag lägga upp den i en blogg. Recensionen är underhållande i sig. Synd att jag har förlagt den. Jag fick även ett litet antal kärleksfulla fan-mail från Norge där jag kallades "söte bror" och annat trevligt.

Jag har över åren också sålt en hel del spel till Finland samt ett par till England, USA och Tyskland respektive, inte alltid till svenskar i diasporan. Ibland köper och spelar även icke svenskspråkiga spelare Reality - alla spels värsting.

Bilden på Realityspelaren är en tidigare icke använd orginalbild från 1995.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar